سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

مهر ..........

یه چیزایی هست تو زندگی ادم.....که مثل مهر دوخته میشه بر لبانت........ 

یه چیزایی هست  

که نباید گفته بشن...... 

یه چیزایی هست..........که میشن راز و میندازیشون اون ته مه های صندوقچه دلت..... 

یه چیزایی هست........ 

که هرگز ............نمیتونی از یاد ببریشون........خروار خروار .........خاطره هم روشون بریزی.. 

بازم از ته صندوق .......نجوا میکنه که زندس......... 

اخ............ 

یه باهوش نیست تو این دنیا یه چیزی درست کنه بخوری.......به اختیار خودت....... 

خاطرات که نمیخوای ریموو کنه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

یا همون به زبون مادری پاک کنه/؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

================================================ 

دوستانی که در پستهای قبلی پیام گذاشتن جواب دادم تو همون بخش....... 

ازین به بعد جواب پیامها رو میدم......... 

ممنون 

راستی ...........کسی قاتل نمیشناسه.........دستمزدشم بدک نیستا 

من پاش بیافته دست و دلباز میشما...

نظرات 5 + ارسال نظر
حرفه ای چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

پرسیدم چقدر پول میدی دست و دلباز ؟
اما قبلش این داستان آنی رو تموم کن
پیش قسط اولو کی میدی ؟

سلام رفیق
باید ببینم قاتل چقدر پیشنهاد میده تا سرش به توافق برسیم......باشه مینویسم این انی رو..........

آرمین چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

نباید باهاش مبارزه کنی . فقط دنبال یه جایگزین بگرد . وقتی چیزی جاشو بگیره کم کم بهش فشار میاره و باعث از ذهنت خارج بشه مگر اینکه خودت زیاد بهش فکر کنی و زمینه موندنشو فراهم کنی.
میدونم دوست نداری بهش فکر کنی ولی یهویی میاد به ذهنت ولی سعی کن یه دغدغه خاص برای خودت فراهم کنی دغدغه ای که هم بهت آرامش بده هم ذهنتو سرگرم کنه

سلام رفیق
باور کن خیلی سخته.........مخصوصا وقتی همه چی برای یاداوری فراهم میشه......ولی چشم سعی میکنم .......

رکسانا پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

چی شده دختر ؟ چته ؟

محسن شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

دستمزدشم بد نیست درست نیست. بد از نظر کی؟ اینایی که عملیات انتخاری اسلامی انجام میدن گویا ۲۰ هزار دلار که به عبارتی چیزی بیشتر از ۲۰ میلیون تومنه به بازمانده هاش میدن.
در هم کلی هم آدم میکشن. همه اش 20 ملیون. چه یه دونه چه شونصدتا. ولی یهو بخواد یکیو بکشه ممکنه ارزون اینکار نکنه و بگه این کشتن اسلامی نیست.

رفیق قضیه رو ترورریستی کردینا......من دارم حق خون خودمو میدم....اصلا پشیمون شدم فعلا........بزارید واسه برج بعدی تصمیم میگیرم.چقدر ...

محسن دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

تروریستی کردین؟ حالا دیگه ما تروریستیش کردیم؟ شما خودت از اول صحبت آدمکش حرفه ای و اینا زدی و مام اومدیم کمکی بکنیم که ثوابی کرده باشیم.
ما میدونستیم که دستمون هیش وخت نمک نداره. تف به دست بی نمک.
اصلن ما ابراز انزجار می کنیم از هرچه قتل و آدمکشی و خنجره و تفنگه. می ترسیم فردا پامون به نظمیه هم کشیده بشه.
آهااااااااااااااای ملت ما بیگناهیییییییییییییییییم. کمممممممممممممک.
به ما میگن تروریست.
فقط قربونت لااقل تروریستم میگی تو فکرتم اسلامی اینا ته اش نچسبونی ها.
آره نوکرتم.

سلام رفیق
خوب من فقط یه ادمکش حرفه ای خواستم بی درد سر تموش کنه..شما حرف از حرکتهای انتحاری اوردین وسط و گفتین قیمتشو و این جور چیزا رو..........بگذریم
من خودم شهادت میدم بی گناهید.......
بی گناه بی گناه........
خیالتون تخت..........
فقط باید بزارید بعد از اتمام کار ادمکشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد