سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

فردا مینویسم..............

این برای بار دوم .داستانمو نوشتم...... 

کلی............ 

و یهو انترنت قاط زد و کل مطالب پرید 

دیگه حوصله نوشتن ندارم...... 

واسه امشب....... 

شاید فردا بنویسم...... 

شاید 

دلم هوس کرده واسه فرار 

واسه سیگار کشیدن 

واسه بازو....... 

دلم ............. 

یه چیزی توم قلمبه شده 

یه چیزیوووووو.......... 

ولش............. 

فردا مینویسم.............. 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

سلام. عزیز من تو آفیس ورد بنویس تموم که شد کپیش کن تو وبلاگت . من دو سه بار این بلا سرم اومد دیگه ریسک نمیکنم مگه آدم تو زندگیش چقدر حس نوشتن داره که بخواد یه مطلب رو چند بار بنویسه .

سلا م رفیق
ممنون بابت پیشنهادت.....راست میگی این بهترین کار.....خیلی اعصاب خورد کن پریدن مطالب........خوش باشی

سینا شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 11:04 ب.ظ http://khaaen.persianblog.ir

منتظر نوشته هاتم

میدونم رفیق
مینویسم.......حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد