سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

بخند..........

شده به دردت بخندی؟ 

شده به فقر مردمان دورو برت بخندی؟ 

شده به سخنرانی حکمرانی بخندی؟ 

شده به زندگی سگی همسایت بخندی؟ 

شده به سیستم سازمان ملل بخندی؟ 

شده به دنیا بخندی؟ 

همش یه شوخیه............... 

دنیا یه شوخی گنده و بی مزس........... 

به زور دارم بهش میخندم 

گوشه لبامو جلوی اینه با دست میبرم بالا و تظاهر میکنم که دارم به این دو روز دنیا میخندم...........................تو هم بخند 

خبرای خوش در راه 

تو هم بخند 

خبرای خوش در راه................................. 

پس با صدای بلند به همه چیز بخند 

نظرات 4 + ارسال نظر
ژاله پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://gorbeh-irani.persianblog.ir

واقعا؛‌ ممنون که از این حیوانات مظلوم خداوند نگهداری میکنی و بهشون آب و غذا میرسانی. نگران گرما نباش .. اینجا هم ۴۰ درجه است این گربه ها خودشان میرن و جای خنک پیدا میکنند. درثانی اینها اگر خواهر و برادر هم باشند به سن بلوغ که برسند یعنی بعد از یکسالگی ممکنه با هم جنگ بکنند تا فقط یکیشون بمانه. شاید چشم گربه شما بدلیل دعوا اینجور شده باشه. ولی از داروخانه قطره چشمی جنتامایسین بگیر و روزی ۲ بار براش بچکان. تا ۳ روز.. فکر کنم اگر عفونت جزئی باشه همین خوبش بکنه. درضمن از داروخانه قرص مدروکسی پروژسترون (هورمونی)‌ بگیر و هفته ای یک بار (روز مشخص) به گربه های ماده بالای ۶ ماه بده تا حامله نشن و هی زیاد بشن. هرکار دیگری داشتی خبرم بده.

سلام رفیق
یک دنیا سپاس......بابت همه چی ممنون......رفتم پیش یک دامپزشک.....برای گربه نازنین دو نوع قطره نوشت با یک قرص که باید توی ابشون حل کنم تا بخورن...........دکتر هم گفت احتمالا دعوا کردن......در ضمن من دلم نمیاد بهشون دارویی بدم که بچه دار نشن........گناه دارن......تازشم اینقدر ادمیزادها بدجنس شدن این مخلوق زیبای ملوسو نابود میکنن.......منطقه ای که من هستم گربه ها در صلح و صفا با ادمها دارن خوش میگذرونن......میزانشونم متعادل........در ضمن موش هم نداریم...ولی خیابون ۴ باغ اگر میتونید برید..........پر موش.........مردم یادشون رفته......که گربه ها یک سد دفاعی هستند در برابر موشها..........بگذریم.......ممنون بابت توصیه هاتون

آرمین پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

واسه خندیدن اگه زور بزنی گریه ت میگیره. عادی باش...

محسن شنبه 18 تیر 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

از گرفتن گربه ها و زیاد شدن موش ها به ضرب المثل ِ شتر سواری دولا دولا نمی شود می رسیم.
موش نمی خواهی؟
خب گربه را ول کن حاجی.
گربه که در تمامی احادیث نجس نبوده.
تازه هر چه که نه بدتر و نجس تر از آن نباشد را می گویی انشالله گربه بوده. حالا گیر دادی به گربه؟
سگ نجس چرا هدف را توحیه می کند؟ مثل نگهبان گله. کمک به پلیس و یافتن اجساد زنده یا مرده زلزله زده ها. ولی گربه کماکان این میان باید قربانی باشد؟
دروغ میگم؟
سی و سه ساله که داریم میگیم ولی حاجی کماکان میگه:
گربه باید از بین بره. گربه با بای و بره با رای مفتوح.

سلام رفیق
خدایش.....نفهمیدم چی میخوای بگی........بلاخره گربه خوب یا بد؟ بگذریم........

روح اله پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام رفیق
خنده دوای هر دردی هستش.ولی این دردی که تو ازش حرف زدی باخنده هم خوب نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد