سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

انتظار.......

موسیقی لطیف و زیبا........صدای ارامبخش ایرج بسطامی....... 

با اهنگ و ترانه و ایراج همصدا میشم......... 

چشمام خیس......... 

شاید به قول دوستی از زیادی و زورکی خندیدن کارم به اینجا کشیده...... 

ارومم.......... 

هیچ وقت تا این اندازه ثبات نداشتم......... 

و این یعنی اینبار راه درست....... 

به اشک ها اجازه میدم بریزن.........بی اونکه مخفیشون کنم........ 

کاری که همیشه میکردم............. 

( من ماندم تنهای تنها.......... 

من ماندم تنها در میان سیل غمها...........حبیبم......سیل غمها.......) 

ایرج همچنان میخونه............ 

و من به این فکر میکنم که این صدای عاشق........یک ادم عاشق........ 

چقدر مسخرس.......... 

تا حالا عاشق نبودم..........تا کسی عاشقم شه.......... 

باید عاشق بود...........تا معشوق شد......... 

باید عاشق بود...........تا معشوق شد................ 

منتظر خبرهای خوبم............ 

ای کاش.........زودتر برسه........ 

من منتظرم خدا..........یالا.........فردا یک خبر خوب بفرست........قول میدم برقصم و بخونم و ازت سپاسگزاری کنم......... 

یک خبر خوب.............. 

من منتظرم.......... 

میشه بر خوبت درباره لیلا باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خواهش میکنم........... 

( من ماندم تنهای تنها.......... 

من ماندم تنها در میان سیل غمها...........حبیبم......سیل غمها.......) 

نظرات 12 + ارسال نظر
عشق اسمانی جمعه 17 تیر 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.diadlove.blogfa.com

گذر لحظه هارو با یاد تو دوست دارم....

حتی تو این تنهایی...

حتی تو اون موقع هایی که با خودم خلوت میکنم...

تو همه لحظات خوبو بد یاد تورو دوست دارم...

با یاده تو زندگی کردن خیلی...زود میگذره....خیلی

سلام.....اومدم وبتونو خوندم..........شعرهای قشنگی.......متنهای قشنگ....عکسهای قشنگ........راستی یک طوری پیام گذاشتین هر کی ندونه فکر میکنه عاش منی........ولی شعر قشنگی .....موفق باشید

آرمین جمعه 17 تیر 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

دارم دنبال یه خبر خوب برات میگردم . طبق سفارشات

سلام رفیق
بابا ای ول.......دستت درد نکنه......ممنون....حالا از شوخی گذشته من بیشتر منتظر خبر خوب واسه لیلا بودم که نرسید........با تقدیر نمیشه جنگید......خوش باشی

فریاد شنبه 18 تیر 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام نمیدونم چته و از چی مینالی و مشکلت چیه من درباره حرفات نظری نمیدن فقط میخونم همین من پسرم و تو دختری میگی ما مردا بی غیرتن ولی اینو فراموش نکن پنج تا انگشت مثل هم نیستن و با هم فرق دارن البته ناگفته نماند که بعضی زنا هم زنانگی شونو از دست دادن اگه اشتباه نکنم اسمت لیلاست راستی من از این شعرای سنتی گوش نمیکنم حال نمیکنم که گوش کنم من شعرای زیرزمینی گوش میکنم سیاوش قمیشی دوست دارم یه چیز دیگه مجبور نیستی زورکی بخندی
یا علی

فریاد شنبه 18 تیر 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام نمیدونم چته و از چی مینالی و مشکلت چیه من درباره حرفات نظری نمیدن فقط میخونم همین من پسرم و تو دختری میگی ما مردا بی غیرتن ولی اینو فراموش نکن پنج تا انگشت مثل هم نیستن و با هم فرق دارن البته ناگفته نماند که بعضی زنا هم زنانگی شونو از دست دادن اگه اشتباه نکنم اسمت لیلاست راستی من از این شعرای سنتی گوش نمیکنم حال نمیکنم که گوش کنم من شعرای زیرزمینی گوش میکنم سیاوش قمیشی دوست دارم یه چیز دیگه مجبور نیستی زورکی بخندی
یا علی

فریاد شنبه 18 تیر 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام نمیدونم چته و از چی مینالی و مشکلت چیه من درباره حرفات نظری نمیدن فقط میخونم همین من پسرم و تو دختری میگی ما مردا بی غیرتن ولی اینو فراموش نکن پنج تا انگشت مثل هم نیستن و با هم فرق دارن البته ناگفته نماند که بعضی زنا هم زنانگی شونو از دست دادن اگه اشتباه نکنم اسمت لیلاست راستی من از این شعرای سنتی گوش نمیکنم حال نمیکنم که گوش کنم من شعرای زیرزمینی گوش میکنم سیاوش قمیشی دوست دارم یه چیز دیگه مجبور نیستی زورکی بخندی
یا علی

سلام
جالب......از اول خوندی و نمیفهمی ماجرا رو.......اگر با دقت نگاه کنی شماره بندی کنار داستانها رو که میبینی.......حرفاتم قبول...اسم من لیلا نیست.....خوش باشی

amir شنبه 18 تیر 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
انشالله به زودی خبرهای بسیار خوب دریافت کنین
انشالله عاشق هم بشین!!!
راستی میتونم بپرسم چه رشته ای خوندین؟
موفق باشین

سلام
ممنون.....شاید بشم یک روزی....
شما هم موفق باشید

amir شنبه 18 تیر 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

الان من دچار پیچش شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟از چه نوعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرمین شنبه 18 تیر 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

این امیر آقا خیلی معاشرت میکنه
.
.
.
من دختر خوب زیاد سراغ دارما . میتونم معرفی کنم

آرمین یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

پیچش دیگه . همون پیچش خودمون

سوال پرسید جواب ندادی .همین

آرمین یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

خاب . پستمونم که هاپولی کردی (شهرام ناظری) . خوبه کامنت نذاشتیم دلمون بسوزه . دلمون

عشق اسمانی یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.diadlove.blogfa.com

چی عاشق تو دکی منو عاشقی من قلط کنم عاشق کسی بشم اولا شعرایی رو که مینویسم واسه ی دله خودمه شاید جهت دار باشه ولی اشاره به کسی نمیکنه راستی بیخیال بیخیال هر چی گفتم

سلام رفیق
فهمیدم
همون اول
فقط خواستم یکم سر به سرت بزارم
سلام یادت نره
خط بکش
اجازه بده خواننده متوجه شعر بشه......
ییهو میری سر اصل مطلب......
اونم تو پیام..........

روح اله چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام
رفیق، ایشالا هرروز خبر خوب بشنوی.مطمئن باش هر چیزی که تو زندگی ادم اتفاق میوفته جز خیر براش نیست.فقط بنده چون حکمت این عمل رو نمیدونه ناراحت میشه.واقعا نوشته هات در عین سادگی دلنشین هستند.از اینکه قسمت شد این وبلاگ رو بخونم خیلی خوشحال شدم.به امیدی روزی که خوشحال باشی.و ماهم ازنوشته هات این حالتو حس کنیم.

ممنون رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد