سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سرزمین موسیقی.....

 شهرام ناظری 

وای........... 

گوش کردین ببینن چه حالی میده.......... 

نمیدونم چیه تو صداش........نمیدونم چه حسی داره.......... 

ولی وقتی من به اهنگاش و ترانه هاش.....صداش گوش میکنم........ 

از این دنیا جدا میشم........... 

کلا ازون صداهایی که ادمو میبره........... 

ذهنو پاک میکنه.......... 

امشب شب شهرام ناظری برای من........ 

ما درس سحر  در ره میخانه نهادیم  

ما در س سحر در ره میخانه نهادیم 

محصول دعا در ره جانانه نهادیم 

ادم حس میکنه پیچ میخوره ............ 

دیگه با اهنگ یکی میشه 

صدای دف همراه سنتور و ستار......... 

دیوونه وار میچرخم......... 

و حس میکنم در حال ستایش و پرستش...... 

زندگی میکنم............ 

خداوند موسیقی رو از ما نگیره....... 

همه چیزمونو که تو این ۳۰ ساله باختیم....... 

این یکی رو نبازیم......... 

تا افرادی چون شجریان و ناظری هستند........خیالم راحت........ 

موسیقی ما بر عکس باقی هنرها و داشته هامون نگهبان های خوبی داره....... 

خدایا شکرت که من زاده این سرزمینم........ 

کجای دنیا میشه با شنیدن ترانه ای چنین به وجد اومد؟؟؟؟؟؟؟؟ 

کجای دنیا ......مردمان اینگونه حس و عشقشونو میون کلمات مخفی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟ 

این روزا ..........من حالوم خاسه.............. 

سپاس.......

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://jarrah.tk

پسرش ( حافظ ) هم الحق به باباش رفته

سلام رفیق
بابا قدم رنجه کردین
میفرمودین چیزی قربونی راهتون کنیم........
خوبی رفیق
چه خبرا؟
میبینم از غرور گفتی و قلب........
راست گفتی .......۲ تاش با هم شکستنی نیست......
ای گفتی

آرمین یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 10:00 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

من فکر میکردم خاسه فقط مال کرداس . شما هم به خوب میگید خاس؟ خاب خوب چشه مگه ؟

سلام رفیق
من دوستان کرد زیادی دارم........از گویش کردی خوشم میاد

آرمین یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

یه مطلب خیلی مهمی رو یادم رفت بگم .
.
.
.
مممممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الی یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام.نوشته هات قشنگه....ارزش خوندنو دارن...........
یه سوال؟ وقتی یه گربه تو خیابون یا حالا هرجا مصدوم شده.....چطوری میشه برداشتش....راستش من زیاد با این صحنه مواجه میشم ولی نمیدونم چطوری باید بر دارم ببرمش پیش دامپزشک.........راستش چون چندوقت پیش نصف شب که خواب بودم یه گربه اومد پنجه کشید کف پام و من مجبور شدم 5 واکسن هاری بزنم....یکم ترسیدم ازشون.....ولی خوب از بازیگوشیش بود دیگه....زبون بسته.......

آرمین سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

سلام.
این دومین باره هاپولی میکنی

محسن سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 09:09 ق.ظ

من فکر می کنم هرچی که از دست دادیم به از دست دادن دین هم می ارزید. باکلی بولدوزر و .......... اینام نمیشد اینکارو کرد.

حاله که ی منیچ خاص بوو.

یعنی حال منم خوب شد.

سلام رفیق
بابا رفیق.......
چند تا دوست کرد زبان مشتی دارم..........ای حال میکنم با این گویش.........کلا خوشگل و دل نشین........حالا بگم یک جور پارسی در هم پیچیدس.......هر چی هم وطن کرد زبان میریزن رو سرم که چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کردی زبانی جدای از پارسیه..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد