سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

حس رقص ........سازها

البوم مولویه 

چیزی که بیشتر جذبم کرده سبک نواختن سازهاست....... 

انگار یک جوری در رقابتن........ولی در کمال ارامش........ 

شهرام ناظری هم اصلا عجله ای در خواندن و هم نوایی نداره.......... 

یک جورایی................ 

ادمو وصل میکنه........ 

امشب برای اتصال از این البوم و این نوا استفاده کردم........ 

خیلی حس خوبی بود........ 

حالم خوبه............ 

============================== 

چقدر دلم میخواد برم .........برم................. 

برم ........................ 

یک جایی دور از این دیار............ 

با پای پیاده........... 

دلم میخواد برم یک مدتی تو دشت و کوه زندگی کنم........ 

دور از ادمها............. 

اخ............. 

چقدر دلم هوای سفر کرده........شاید این هفته برم............. 

حوصلش هست..........حسش هست............وقتش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

================================= 

دنبال ادامه نوشتن داستانم......... 

ولی نمیاد 

موضوعاتمو گم کردم................... 

مسخرس .............. 

نویسنده ای گم کرده راه.......... 

راستش..............همچین گم هم نکردما.......... 

می ترسم بنویسم بارش منفی باشه ملت بخونن افسرده شن........ 

این روزا من ناجوری طبع شوخ و شیطونمو بازیافتم......... 

دلم نمیخواد کسی دلتنگ شه......... 

مینویسم.... 

شاید بعد از این سفر 

نظرات 5 + ارسال نظر
alireza سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

سلام دوست من. وبت خوب بود. دوس داشتی به من سر بزن

آرمین سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

من میگم با امیر آقا هماهنگ کنید برید مسافرت .

....................
این اتصالی که نوشتی هیشکی ازش خبر نداره . الان واسه ملت سوال پیش میاد انقدر ازت سوال میپرسن تو هم مجبور میشی پستو پاک کنی.
.......................
منم همینو میگم .تا دلت بخواد دور ورمون فاز منفیه بذار حداقل تو جامعه مجازی نباشه .

ارمین.......رفیق
خوبه نوشتم دور از ملت........اگر گفته بودم با ملت دیگه برام چی مینوشتی..........؟
بابا گیر دادی به این امیر...........ایشون تازه فهمیده اینا داستان بوده روشن شده......
=============================
منم دارم همین کارو میکنم............

amir سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام
خوبین؟
چقدر زیباست این حسها!
پس داستان بود!!!!!!!!!
آخیش!!!!
انشالله بقیش رو هم مینویسین
موفق باشین

سلام رفیق
ما که از اول هی گفتیم............شما هم موفق باشید

soheil سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.nsir.tk

سلام دوست عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستید منو با نام " آموزشی تفریحی NSIR " لینک کنید و بگید شمارو با چه نامی لینک کنم
ممنون

شیوه نوین تبلیغات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرمین سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

درسته . دور از ملت... ولی یکی دو نفر که ملت نمیشن .میشن؟ سخت نگیر
تازه منم هستم . یه نفر راه بلد لازم دارید

اقا از خیر سفر گذشتیم.........گرفتی ما رو .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد