سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

دنیا رو خوش است........

من ارومم..........خیلی اروم............الان یک لیوان جوشونده غلیظ خوردم و اروم......اروم.......ارومم.......... 

بچه گربه خوشگلم داره با توپش تو حیاط بازی میکنه........ 

و من اصلا دلم گر یه نمیخواد............. 

چرا این روزا اینقدر زودرنج و دلتنگم..........خیلی دلتنگ............. 

کاش بدونم............چرا .........چرا............. 

ولش کن بابا.......... 

به ما نالیدن نیومده.......... 

ما یک پا دلقک خانواده ایم............. 

دنیا رو خوش است

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://sarmaye90.blogfa.com/

سلام دوست عزیز . وبلاگ قشنگی داری با مطالب عالی . ازت میخوام به کلبه مجازی من هم سری بزنی و اگه مورد پسندت بود نظرتو راجب تبادل لینک هم بگی . و یه درخواست . در سوال این هفته وبلاگم هم شرکت کن . دوست دارم نظرت رو بدونم .

محسن سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 03:17 ق.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

این جوشونده ی غلیظ بعدش چه کار می کنه؟
نکنه بگی آدمو دلقک می کنه.

بچه گربه من عاشق سنبل الطیب.میخوره یک پا دلقک میشه.....من نه.......من خیلی هم جدی میشم.....

amir سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام
خوبه که خوبین!
بچه گربه!!!! چه حس و حالی!
انشالله هیچ وقت زودرنج و دلتنگ نباشین
خب اره دیگه دنیا رو خوش است!!!!
موفق باشین

سلام رفیق
دنیا ۲ روز.........امروز خوش .فرداش بیخیال

رهگذر سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://e-ghalam.persianblog.ir/

سلام رفیق
ببخشید
زیاد هم بی معرفت نیستم....در بازدید از یه ژست فشار قوی دچار برق گرفتگی شدم!....خیلی شانس باهام یار بود که زنده موندم چون یک درصد کسانی که با این ولتاژ تماس ژیدا میکنند زنده میمونند...بیش از یک ماه بیمارستان بودم و ۵ بار رفتم اتاق عمل...
خلاصه ببخش اگه سر نزدم

سلام رفیق
خدا به دور...........وای خیلی ناراحت شدم.......حالا خوبی ؟؟؟؟؟؟دچار سوختگی شدی ؟؟؟؟حالا همه چی درسته؟؟؟خیلی خوشحالم که خطر از بیخ گوشت رد شده.........خدا رو سپاس....

محسن سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

کفر می شه ه فرمول اون جوشونده ی غلیظ رو این جا به عنوان یک پست بنویسی و ما هم بخوریم و آرام بگیریم؟

سلام رفیق
چه حرفا میزنید........بفرمایید.......
مشتی گل گاو زبان .همراه سنبل الطیب...با مقادیری نبات در اب سرد بگذارید روی حرارت بسیار کم..........یک ساعتی بماند و بجوشد میشود جوشانده غلیظ............در خوردنش زیاده روی نفرمایید......

رهگذر چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://e-ghalam.persianblog.ir/

مرسی رفیق
فک کنم یه چند ولتی تو بدنم مونده......اگه سر نزنی لمست میکنم خشک بشی آ

سلام رفیق
خدا رو شکر........ما میایم......سرتونم میزنیم.........شما خوب باشید........شاد باشید.......وای که نمیدونی چقدر خوشحالم حالتون خوبه و سلامتین..........حسابی ضد برق شدیا....اسم خودتو باید بزاری مرد برقی..........

آرمین چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام. اتفاقا ماهم تو این 2روز همش جوشونده خوردیم . جوشونده تقطیر شده .
ولی سنبل الطیب(عربی)و گل گاو زبان (فارسی) شما نبود . جوشونده کیشمیش بود...

سلام رفیق
تنها تنها..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش گذروندی حسابی

روح اله سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

همیشه خوشحال باشی.دنیا چه ناراحت چه شاد میگذره.پس چه بهتر که در شادی بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد