سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

آرزو. بر جوانان عیب نیست..........

۱۴ ساله بودم که یک دفتر درست کردم به نام دفتر ارزوها...... 

آرزوها..... 

توش هر روز لیست درخواستهامو از خدا مینوشتم........ 

کوچیک و بزرگ 

همشو 

بعد از مدتها دفترمو پیدا کردم........زیر خروار کتاب و ات و اشغال....... 

کلی با ذوق نشستم ارزوهامو خوندم و کلی خندیدم........ 

اصلا یادم نمونده بود ............یاداوری برام جذاب بود 

اخرین صفحه منو شوک کرد.......... 

بزرگ نوشته بودم.......... 

خدایا دیگه آروزیی ندارم..........تمام شد........... 

تاریخشو گویا خط خطی کرده بودم.......... 

هر چی فکر کردم یادم نیومد چرا با خدا قهر کرده بودم....... 

حالا که میبینم اکثر اون آروزها براورده شده......... 

بگذریم............. 

گاهی ادم الکی با خودشو و دنیا قهر.................. 

خودکار برداشتمو تو صفحه بعدی نوشتم........... 

خدایا هرگز ازت عشق نخواستم چون بهش ایمان نداشتم.............ولی امروز..........خیلی خسته تر از اینم که منکر باشم...........من یک اغوش گرم آرزو میکنم........برای تمام عمر.....یک جفت..............میشه نیمه گمشده منو سر راهم قرار بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

----------------------------- 

آرزو. بر جوانان عیب نیست..........هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
آشات یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام

3 روزه این وبلاگ و دیدم

این مدل نوشتن برام آشناست ...

یادمه یه جای دیگه ای هم عاشق این نوشته ها بودم ...

اما دیگه ماههاست اونجا خبری از شما نیست...

همیشه بهتون فک می کردم که کجا رفتین یهو !!!

خوشحالم که هنوز می نویسید

یاد یه آهنگی افتادم فک کنم گوگوش می خوونه ...

نیمه گمشده من کی می تونه باشه ...

به آرامش برسید

سلام رفیق
کدوم وبلاگمو خوندی؟
من کلی وبلاگ دارم یا فیلینگ شدن......یا خودم ولشون کردم.......خوشحالم که باز هم اومدی و منو میخونی.....خوش باشی

آرمین یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

آزادی در بی آرزوییست.

شمس تبریزی

سلام رفیق.....اقا اون شمس تبریزی........من سارا هستم......خوشبختم.........

رکسانا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

آرزو میکنم زودتر به آرزوت برسی... زود زود

سلام رفیق
عزیزمی.........بیا بغلم........دلم یه ذره شده واست....

amir یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
خوبین؟
راستش الان هم به یه همچین دفتری هممون نیاز داریم
موفق باشین

سلام رفیق ....ممنون......میدونم.....دفترمو دوباره باز کردم.....تو هم یه دفتر بردار........

حمید یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com

آرزو بر جونای قدیم عیب نبود

سلام رفیق
قرار نشد بزنی تو ذوق بچه......هنوزم عیب نیست........من به این معتقدم.......فقط یخته براورده شدنش سختیده شده......

الی دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

خیلی خوب بود....
آره....این حقیقته...آدم بدون عشق نمیتونه زندگی کنه...اینا شعاره...اما از خدا بخواه که عشقت تو رو پیدا کنه...
منم دعا میکنم...

سلام رفیق
ممنون.........

گیس طلا شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 01:51 ق.ظ http://sevom.blogsky.com/

منم یه دفتر دارم مثل دفتر تو
به آرزوت میرسی دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره قول میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد