سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

یکسال دیگه تموم شد.......

یکسال بزرگتر............یا یکسال پیرتر؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

من ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه ۲۵ امرداد پا به این جهان گذارده ام....... 

  

یک سال بزرگتر یا یکسال پیرتر؟؟؟؟؟؟ 

شایدم یکسال با تجربه های بیشتر.......... 

و صد البته.................چند تا نقطه اضافه تر.......... 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آرمین سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

تولد عید شما مبارک

سلام رفیق ......ممنون..ممنون....ممنون.......

آشات سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 07:00 ق.ظ



تولدت مبارک! عمری با عزت داشته باشی

وبلاگ زنانگی ! از روز تولدش مشتری بودم تا الان



سلام رفیق
پس بگو..........من دیگه زنانگی نمینویسم........ولی دوستانم همچنان ادامه میدن.......خوش باشید و ممنون که بازم منو میخونید

amir سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

سلام
به سلامتی و مبارکی!!!1
انشالله 120 ساله بشین
اون 15:15 رو خیلی خوب اومدی
معلومه که بزرگتر و با تجربه های بیشتر و البته پیرتر!!!!!
مبارکا باشه انشالله
شیرینی ما یادتون نره!!!!!
ما دیگه اینجا حق آب و گل داریم!!!!!!!
موفق باشین

سلام رفیق
ممنون....خوب نیومدم.........ساعت دقیق تولدم همینه....

آرزو سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

تولدت مبارک رفیق...
بابا چقدر مردادی زیاد شده ...
ماهم مردادیم از نوعه بیستش

سلام ارزو جونم.......عزیزم.........تولد شما هم با تاخیر مبارک

محسن سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

تولدت مبارک خانم چند نقطه.
می دانی که همه ی بزرگان متولد مردادماهند.
یک ورژن قشنگی هم من از این نوشته که : چند سال بزرگتر شدی یا پیرتر دارم:
دانشمندی که نامش یادم نیست، می گفت:
من نمی دونم وقتی روز تولدم میرسه، یک سال به عمر من اضافه شده یا یک سال از عمر من کم شده.

سلام رفیق همیشگی.........
عزیزید..........ممنون.........ای این دانشمند راست گفته

آرمین سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

گاندی بود

اون دانشمند

ممنون

رکسانا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

بازم تولدت مبارک

بازم ممنون

الی جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

عزیزم،
با تاخیر تولدت خیلی خیلی مبارک باشه..........
چه فایده! نه شیرینی نه مهمونی... هی....

سلام رفیقم......ممنون...ببخشید..به بزرگواری خودتون

الی شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد