سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

نفوذی..........

فیلم نفوذی رو حتما ببینید........ 

فیلمی که به درد دیدن میخوره........... 

هر چند خیلی جای بحث داره و اعصاب خورد کن....... 

ولی ببینید........ 

نظرات 5 + ارسال نظر
mohammad شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.mohammadonline1388.mihanblog.com



آشات یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

من دیدم این فیلمو! جالب بود هرچند از اول فیلم میشد حدس زد که اون کارا کار فریدون کیافر نبوده اما روالی که فیلم پیش میرفت خوب بود.

محسن یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

بعد خرده های اعصاب را چه کنیم؟ اعصاب معمولن دیگر به هم نمی چسبند. خانه خراب می شویم.

سلام رفیق
خوب عزیز ......بهتر از اول نگاه نکنید...بعد یک هفته هنوز من دمغم بابت اون فیلم......راستی بابت فیس بوک معذرت......دی سی شدم....دیگه نشد بیام توش........تا هفته اینده خدانگهدار

آرمین دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام.
مدت هاست فیلم ایرانی بهم نمیچسبه.

سلام رفیقم......ارمین من دارم میرم ارومیه...یک هفته نیستم........در ضمن هنوز وبت در سیستمم بد نشون داده میشه..تا هفته بعد.......بای

الی شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

من چند روز پیش تو ماهواره دیدم البته از وسطاش دیدم اما خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد