سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

40 ساله..............

دیشب بود؟ 

نه پریشب ........... 

شایدم امشب 

اصلا ولش .................شب بود 

نه 

شایدم غروب......... 

اها یادم اومد ساعت 10 صبح بود........ 

چی شد؟ 

اصلا چی میخواستم بگم؟ 

اه............دیدی.......از بس گیجم کردین یادم رفت چی میخواستم بگم........ 

=========================== 

دلم سیگار میخواد......... 

لایت.......... 

دلم.............سیگار ماربرو میخواد......... 

دلم شراب میخواد.......... 

سرخ........... 

دلم شراب شیراز میخواد.............. 

دلم بازو میخواد.......... 

کلفت.......... 

دلم بازوی کلفت و نرم میخواد........... 

واسه اینکه سبد خریدمو حمل کنه............. 

===================================== 

استارت میزنم.........  

طول استخر رو با سرعت میرم و بر میگردم............. 

عینکو که بر میدارم ......... 

یک حانوم تقریبا 50 ساله.............میگه عالی بود.......... 

میگم ممنون....... 

میگه راستی شما چند سالتونه.........؟؟؟؟؟؟ 

لبخندی میزنم ......نفسی میکشمو اماده میشم واسه دور بعدی........: چند ساله میاد باشم؟؟؟؟؟؟؟؟ 

لبخندی بدجنسانه میبینم......: حدودا 40 ساله........ 

برق از سرم میپره..........اونم 3 فاز............. 

: چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوم........ 

- اشتباه گفتم؟؟؟؟؟ 

: نه حتمی همین میزنم که گفتین........ببخشید........ 

اینبار زیر ابی میرم............. 

از شدت عصبانیت حس میکنم قلبم تیر میکشه......... 

عضله پشت پام میگیره............میام بالا........... 

احساس بدی دارم......... 

شاید ............... 

اخه من هنوز 30 سالم نداره........... 

زنیکه..............بی شرم و حیا.............. 

زنیکه افریته........... 

میخواست منو ازار بده........... 

ناخود اگاه گریم میگیره................ 

از اب میام بیرون با کلی بد بختی........... 

صدای الهام : چرا نرفتی...........خوب شروع کردیا........ 

: پام گرفت.............خستم........ 

ـ به.........چیه اینطوری بخوای کار کنی پیشرفتی نمیکنیا........... 

عصبی بر میگردم سمتش: 20 سالم که نیست..........واسه قهرمانیم که شنا نمیکنم......اومدم واسه تفریح خیر سرم........میشه ولم کنی........... 

بیچاره جا میخوره.............یکم مکث میکنه........ : چی شد....؟ منکه منظوری نداشتم......چرا ناراحت شدی؟؟؟؟؟ 

لنگ لنگون............میرم سمت جکوزی.......... 

چقدر دلم سیگار میخواست............ 

حالم خیلی بد بود............. 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چون یه زنیکه بهم گفت که 40 ساله میزنم............. 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

================================= 

دیگه دلم نمیخواد رو خوشایند اطرافیان زندگی کنم......... 

حتی این چند وقته ننوشتم تا خواننده های وبلاگم افسرده نشن......... 

دیگه برام مهم نیست 

مهم نیست......... 

هیچی مهم نیست.............. 

به جهنم.......... 

به جهنم.............. 

بدجور گلوم بغضش کهنه شده............ 

خستم............. 

شاید واقعا دارم پیری درونمو تو چهرم نشون میدم......... 

شادی دارم زیبایهامو از دست میدم............... 

خیلی خستم................. 

شاید 40 سال.............شایدم 50 ساله شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

نظری که دیگران نسبت به شما دارند مشکل خودشان است نه شما !
"الیزابت کوبلرروس"

آشات چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

عزیز من، ظاهر برا خانمها خیلی مهمه درست ! اما مهم تر اینه که خودت از خودت راضی باشی! یه زمانی از خودم راضی نبودم یعنی الانم نیستم تنها تفاوت اون زمان و این زمان اینه که سعی میکنم از خودم ننالم لااقل اعصابم سرجاش میمونه تا حدی بگرد دنبال چیزی باش که بهت آرامش اساسی بده ! دنبال سیگار و ... نباش اونا لحظه ای هستن! اگه تونستی به دست بیاری اون دائمی رو که خوش به حالت اگر نه لااقل خودت رو داغون نکن ! بیخیالی طی کن

سلام رفیق
ممنون ...........راست میگی.........ممنون

محسن جمعه 6 آبان 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

من جای تو بودم می گفتم. بزن به تخته. من یه هفته پیش، همین روز، 50 سالگیمو جشن گرفتم.

سلام رفیق
راست میگیدا..............اونوقت اون بود که از رو میرفت.........

رهگذر جمعه 20 آبان 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

شراب امسالم بی نظیر شده
هم سفید و هم قرمزش
شراب شیراز باید بیاد پیشش لنگ بندازه کاکوووو

سلام رفیق..........منم دلم خواست

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

هیچ توجیهی برای رنجش و دلخوری وجود ندارد.... لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی ، من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ...
برای خودت زندگی کن نه برای خشنودی دیگران.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد