سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

بلانسبت خر........

یه بغض کهنه داره............ 

یه بغض ته نگاه ............... 

یه بغض خیس..........تو اون چشمای خوشگل مشکی رنگش هست......... 

وقتی میخنده من اون بغض رو میبینم......... 

حرف که میخواد بزنه............من باز بغضشو میبینم........... 

به خاطر همین بغض من نمیتونم حرف حق بهش بگم......... 

دلم به درد میاد.......... 

خفه میشم ............. 

ولی زجر میکشم............... 

دلم میخواد یه سیلی محکم بخوابونم زیر گوشش........... 

تا  از ته دلش اشکش دربیاد و بریزه پایین........... 

شاید اون وقت خود واقعیشو پیدا کنه............ 

============================ 

فیلم ازل رو دیدی؟ 

چند تا دیالوگ با حال امشب  دیدم...و شنیدم....... 

: ادم همیشه دلش میخواد تو بغل کسی گریه کنه و اروم بگیره که عاشقش شده باشه........عاشقش باشه............حتی اگر اون شخص هزاران بار بهت دروغ گفته باشه........بازم اولین کسی که دلت میخواد تو بغلش گریه کنی و اروم بگیری اونه...... 

................................................................. 

: میدونی چرا سرنوشت ادمو کف دست ادم مینویسن.؟ 

چون میتونی مشتتو ببنیدی و مخفیش کنی......... 

سرنوشتتو مخفی کن....... 

قدرت تو  مخفی بودن سرنوشتت............ پس رازتو به هیچ کس نگو....... 

================================== 

حالا من.............دلم میخواد با صدای بلند جیغ بکشم............. 

اواز بخونم.......... 

اونقدر حالم خرابه............... 

که فقط جیغ  درمونم میکنه................ 

امروز یکی چنگ انداخته به قلبم................. 

یاد ................. 

یاد..................... 

دلم جیغ میخواد............................ 

=========================================== 

تو این دنیای امروز دوستی معنی نداره.............. 

نباید به کسی نزدیک شد 

نباید اجازه داد به کسی نزدیک بشه............... 

نباید بهش اجازه میدادم............. 

خیلی اذیت دارم میشم..................... 

چرا دوباره اجازه دادم یکی ازم سواستفاده کنه.......... 

من چرا باید به این دختر اعتماد میکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا من عاقل نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا اینقدر........................... 

خدا................................. 

چقدر صبوری............. 

میبینی بنده حقیرت چقدر  خره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بلا نسبت خر................ 

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

بلا نسبتو پاک کن. خرم پاک کن. فقط یه گاو بنویس. قبلا رو گاو توافق کردده بودیم.
گاو خیلی خوبه. من خیلی میپسندم

یکی طلبت........بعدا حال گیری میکنم.........وقت گیر اوردی........؟؟؟؟؟؟؟؟

الی پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

دیالوگ ها خیلی باحال بودن....این فیلم ازل مال کیه؟؟؟؟

ببخشید.........سریال ترکی ازل .........در حال پخش از شبکه gem ......شبها ساعت 10

محسن سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

متاسفانه من سریال نمی بینم. ولی این ازل سریال خوش ساختیه. کلی هم توی محافل سینمایی ازش تعریف شده. توی IMDB هم نمره اش فک کنم بالای هفته. کاش میشد با سریال آشتی میگردم و میدیدمش

رفیق این سریال ارزش دیدن داره..............رو دست هر چی سریال بلند شده........

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

تو این دنیای امروز دوستی معنی نداره..............
نباید به کسی نزدیک شد
نباید اجازه داد به کسی نزدیک بشه...............
نباید بهش اجازه میدادم.............

نمیدونم چرا همش تکرار اشتباهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد