سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

چقدر تو صبوری..........

اسفند ماه......... 

ماه اخر سال انگاری ادم همش داره میدوه......... 

یا شادم واقعا میدوه........ 

من که در حال دو استقامتم......... 

دلوم هوای سیگار کرده و تنهایی........ 

دلوم هوای سفرهای پر از هیجان کرده ........تنهایی.......... 

دلوم هوای بازوی مرد کرده........... 

دلوم هوای ..................... 

بی خیال.............. 

بی خیال............. 

بی خیال............... 

------------------------------------------------------------- 

حس میکنم متحرک شدم............ 

یه موجودیت فقط متحرک............... 

خدایا منو ببخش به خاطر این همه ناسپاسی........... 

چقدر تو صبوری خدا جونم......... 

چقدر تو صبوری............... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد