سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

تو خیالم..........

امروز تصور میکنم عاشق شدم........ 

تصور......... 

یه تصور ............. 

یه خیال.................. 

تو خیالم............میشینم کنار پنجره رو به ۴ باغ ......کافه را دیو  ......... 

خیره میشم به روزمردگی مردمان توی خیابون............ 

تو خیالم ..........هیچ ماشینی بوق نمیزنه............ 

تو خیالم ادمها با احترام از کنار هم عبور میکنن............. 

تو خیالم.................مردمانی رو میبینم که از ایرانی بودن به خود میبالن.......... 

مردمانی رو میبینم که وطن دوست هستند............. 

سیگار ماربرو روشنمو دود میکنم............. 

بدون اینکه نگران کسی باشم...........کتاب شعر سپیدمو صفحه ارایی میکنم......... 

صدای باز و بسته شدن در.... 

صدای ادمهایی که میان و میرن.............. 

امشب........... 

تو خیالم........... 

عاشق میشم............. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

نوشته هاتو دوس داشتم.....فکرشو نمیکردم انقدر روو یه بلاگی که نمیشناسم وقت بزارم.......

سلام...ممنون

آرمین سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://nagoftehaa.ir

تولد عید شما مبارک

تولد عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد