سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

خود حقیقی با یک عکس و هویت دروغین؟؟؟؟؟؟؟؟


چقدر میشه به داستانها یا تجربیات افرادی که با هویت و عکس فیک در فیس یا شبکه های اجتماعی مختلف قرار میدهند اعتماد کرد؟؟؟؟؟؟
خود من به شخصه نمیتونم هر مطلب یا تجربه شخصی رو در فیس قرار بدهم به چند دلیل: 1- چون گروهی از فامیل و دوستان دنیای حقیقی جزو گروه دوستان فیس من هستند و کلا کار درستی نیست ادمی زندگی خصوصی خودشو بریزه روی دایره جلوی همه.....
2- چون از قضاوت نزدیکان میترسم......
3- به دلیل اینکه ممکنه به عده ای راه ورودی برای سواستف...اده رو بدهم......
در کل خیلی شجاعت و جسارت میخواد ادمی خود واقعیشو جلو چشم دیگران قرار بده و توقع تایید هم داشته باشه......
نوشتن در محیط مجازی همیشه باید با احتیاط و مراقبت صورت بگیره......
ولی دارم میبینم که افراد با عکس و هویتهای فیک براحتی مطالبی قرار میدهند که خیلی جاهاش ارزوهایی که بهش دست پیدا نکردند...خیلی جاها ممکنه داستان باشه.......و خیلی جاها ممکنه دربارش اغراق شده باشه......
یکی از اقایون براحتی مطالب هدفدار در باب موارد جنسی مینویسه و چندین بار اخراج شده و الان در گروهای دیگر مشغول.....جالب اینکه خیلی طرفدار داره و خیلی مخالف.......ولی اصل قضیه اینه...نوشته هاش خیلی داره روی ذهن افراد تاثیر میزاره..حالا میخواد مثبت باشه یا منفی......
حالا اگر این شخص با اسم و عکس واقعیش بنویسه چه اتفاقی میافته؟؟؟؟؟؟؟
یا یکی از خانومها..درباره تجربیات شخصیش و نوع رفتار جسورانش چنان با غرور و قدرت و بدون اندک تردیدی مینویسه ...من عقیده دارم اگر با تصویر و اسم واقعی خودش بود .....قابل پذیرش و نوعی الگو میتونست باشه......اما وقتی میبینم شخص پشت یک پرده ایستاده و عقیده داره اینطوری خود واقعیش مینویسه .........راستش مردد میشم ......میخوام بدونم نظر شما چیه؟ درباره ادمهایی که پشت یک نقاب خود واقعیشونو برای عموم به نمایش میگذارند......چرا نمیتونن همین نوشته ها رو با اسم واقعی خودشون بنویسند......و ......
چقدر شما به نوشته ها و تجربیات این افراد اهمیت میدهید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد