سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

رقص.......


نظرتون درباره رقص و رقصیدن چیه؟
آیا دوست دارید برقصید ؟ اونرو یاد بگیرید؟
تا حالا کلاس رقص رفتید؟ ایا دوست داشتید اگر جامعه ازادی داشتیم یک دنسر میشدید؟ چه زن ؟ چه مرد؟ خاطره خاص از مجلس یا مهمونی دارید ؟
چرا مردم ایران انجام حرکات موزونو جزو سبکسری و رفتارهای ناجورمیدونن؟ مخصوصا نسل گذشته.....باز این دوره خیلی بهتر شده و من میبینم خیلی ها میرقصند و دوست دارند یاد بگیرند..........راستی روزانه چند ساعت میرقصید ؟ ...
ولی چرا در گذشته رقص جزو شغلهای پست و رفتارهای ناجور محسوب میشده؟
من خیلی دلم میخواد بدونم چرا به برخی کارهای شادی اور اینقدر راحت برچسب ناجور میزنند....چرا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد